logo
Zamówienia publiczne » Wrzesień 2009 » Październik 2009
02/10/2009 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z wymianą wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku przy ulicy Szymborskiej 94, 96, 96B w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 45/2009                            Inowrocław, dnia 2 października 2009 r.  

 

 

OGŁOSZENIE  O  WSZCZĘCIU  POSTĘPOWANIA

 

Numer ogłoszenia w BZP: 168273 - 2009;

data zamieszczenia 02/10/2009 r.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

 

Nazwa: Miasto Inowrocław ul. Roosevelta 36/38, w imieniu i na rzecz, którego działa na mocy powierzenia, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu,

 

Adres pocztowy:

 

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowość:                 Kod pocztowy:                Województwo:

Inowrocław                   88 - 100                           kujawsko - pomorskie

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.30.00.00 - 0, 45.33.20.00 - 3

 

3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy- niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

4. Określenie przedmiotu zamówienia

 

Nazwa nadana zamówieniu: "Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z wymianą wewnętrznej instalacji wod.- kan. w budynku przy ulicy Szymborskiej 94, 96, 96B w Inowrocławiu".

 

Zamówienie obejmuje: cięcie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne rozebranie nawierzchni i podbudowy, wykonanie wykopów, wstawienie trójnika, wykonanie studni rewizyjnych i kanalizacyjnych, wykonanie otuliny, montaż rurociągów, trójnika, próbę wodną szczelności, wykonanie nawierzchni, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, wywiezienie ziemi wraz z utylizacją, zamontowanie wodomierzy, płukanie instalacji, wykucie bruzd, zamurowanie przebić, zamontowanie zaworów, umywalek, zlewozmywaków.

 

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

a) w części formalnej zamówienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304,

b) w części merytorycznej zamówienia - Anna Nawrocka, tel. 052 35 64 325.

 

10. Pożądany termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2009 r.

 

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                               spełnia/ nie spełnia

 

12. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:

b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

12.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat

przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających

swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot

zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz

załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane

należycie, zał. nr 2 do siwz. Z wykazu musi wynikać, że wykonawca

wykonał minimum 2 roboty budowlane o wartości minimum 80.000,00

złotych netto każda. Do wykazu należy załączyć minimum 2 referencje.

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

12.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

12.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz).

12.4. Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

 

13. Miejsce i termin składania ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 23 października 2009 r. do godziny 9:50, sekretariat 1 piętro.

 

14. Kryteria wyboru ofert:

     a)  cena wykonania zamówienia  - 80

     b) gwarancja - 20

 

15. Zamawiający nie wymaga wadium.

 

16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, dnia 23 października 2009 r. o godzinie 10:00, salka konferencyjna 1 piętro.

 

17. Termin związania ofertą: 30 dni .

18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

19. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

Podpis:

      

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC237 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia2009-10-02 12:27:56527
.PDF86.3 KB POBIERZZałącznik nr 5 do siwz- STWiOR2009-10-02 12:28:26604
.PDF65.9 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar - p.w.2009-10-02 12:29:23588
.PDF49.1 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar- Sz. 942009-10-02 12:29:57533
.PDF49.4 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar- Sz. 962009-10-02 12:30:20577
.PDF49.3 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar- Sz. 96B2009-10-02 12:30:42572
graf.621.4 KB POBIERZUzupełnienie siwz2009-10-13 12:23:19466
.PDF78 KB POBIERZProjekt2009-10-13 12:23:502203
.PDF127 KB POBIERZrys.1 - przyłą. kan.2009-10-13 12:24:25461
.PDF161.8 KB POBIERZrys. 2 -przył. wod.2009-10-13 12:25:20456
.PDF77.9 KB POBIERZrys.3 - studz. rew.2009-10-13 12:25:43445
.PDF75.8 KB POBIERZry.4 - studz. wod.2009-10-13 12:26:02439
.PDF414.7 KB POBIERZrys. 5- plan sytu.2009-10-13 12:26:32460
.PDF354 KB POBIERZrys.6- rzut przyz.2009-10-13 12:26:56454
.PDF172.9 KB POBIERZrys.7 - rzut przyz.2009-10-13 12:27:15443
.PDF252.2 KB POBIERZrys. 8- rzut.przyz.2009-10-13 12:27:31433
graf.771.4 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2009-10-26 13:14:41398
graf.458.4 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2009-10-26 13:15:21424
graf.646.5 KB POBIERZOgłoszenie o udzieleniu zamówienia BZP nr 200221-20092009-11-06 10:04:57334
graf.350.5 KB POBIERZs.22009-11-06 10:05:12388

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2009-10-02 12:25:57
Data ostatniej modyfikacji : 2009-10-02 12:25:57
Liczba wyświetleń : 1565



licznik odwiedzin: 5518298
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem