Dostawa lodów, różnych produktów spożywczych, napojów, kawy, herbaty do punktu gastronomicznego mieszczącego się w Parku Solankowym (Tężnie) w Inowrocławiu.
Inowrocław: Dostawa lodów, różnych produktów spożywczych, napojów, kawy, herbaty do punktu gastronomiczne mieszczącego się w Parku Solankowym (Tężnie) w Inowrocławiu Numer ogłoszenia: 68587 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
Nr sprawy nadany przez zamawiającego: DMP. 9/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lodów, różnych produktów spożywczych, napojów, kawy, herbaty do punktu gastronomiczne mieszczącego się w Parku Solankowym (Tężnie) w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: lodów, gotowych dań mrożonych, ananasów w puszcze, batonów, bitej śmietany brzoskwiń w puszce, chipsów, snaków, dropsów, paluszków, lizaków, ciastek, cukru, herbaty, kawy, koktajli owocowych, rodzynek, sękaczy, sosów do lodów, śmietanki do kawy, wafelków, suchych wafli do lodów, napojów niegazowanych, napojów gazowanych, napojów energetycznych, wód mineralnych, piwa (wraz z zainstalowaniem całego osprzętu niezbędnego do sprzedaży piwa z beczki, plus parasole, krzesła), produkty do ekspresu ciśnieniowego (wraz z ekspresem), wyroby ciastkarskie, bułki do punktu gastronomicznego mieszczącego się w Parku Solankowym (Tężnie) w Inowrocławiu - zgodnie z Formularzem ofertowym zał. nr 1 do siwz. Wykonawca zapewni dostawę artykułów spożywczych w terminie 2 dni od złożenia zamówienia, w wyjątkowych sytuacjach w ciągu jednego dnia. Wszystkie produkty mają być w oryginalnych opakowaniach. Na opakowaniu musi znajdować się data produkcji i data przydatności do spożycia. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 18:00. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji każdego zadania zawierają wzory umów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do siwz, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz, c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku korzystnych warunków atmosferycznych przewiduje się przedłużenie terminu realizacji zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat i piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - Lody i mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: bigosu, fasolki, flaków, deserów czekoladowych, lodów, zapiekanek, pizzy, hamburgerów- zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. I. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. -różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: ananasów, batonów, bitej śmietany, brzoskwiń, chipsów, snaków, dropsów, paluszków, rodzynek, lizaków, ciastek, cukru, herbaty, kawy, koktajli owocowych, octu, sękaczy, sosów do lodów, śmietanki do kawy, wafelków - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. II. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - wyroby ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: sernika, jabłecznika, bułek - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. III. (Formularz ofertowy)..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - wafle suche do lodów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: rożka deserowego, rożka tulipan, rożka chanti, kubka waflowego, miski deserowej, podwójnego tulipana, rurki dekoracyjnej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. IV. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - produkty do ekspresu ciśnieniowego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: kawy, czekolady, mleka, cukier, patyczki, kubki (wraz z ekspresem) zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. V. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. VI. - napoje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: napojów gazowanych, napojów niegazowanych, napojów energetycznych, wód mineralnych gazowanych i niegazowanych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. VI. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. VII. - piwo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: obejmuje dostawę: piwa butelkowego, puszkowego oraz beczkowego (wraz z zainstalowaniem całego osprzętu niezbędnego do sprzedaży piwa z beczki, plus parasole, krzesła) - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz dla zad. VII. (Formularz ofertowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.96.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.