logo
Zamówienia publiczne » Listopad 2004
25.11.2004r.Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
Przetarg nieograniczony na " Wykonywanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, tj. murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich,stolarskich, szklarskich, posadzkarskich w 324 budynkach administrowanych przez PGKiM Sp. z o. o. w Inowrocławiu".

Inowroclaw dnia 08.11.2004r.

 Ogłoszenie

o rozpoczęciu przetargu nieograniczonego

o wartości pow.  60 000 EURO

- wywieszono  w miejscu ogólnie dostępnym w dniu 08.11.2004r.

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w  Inowrocławiu      

Adres : 88-100 Inowrocław ul. ks. P. Wawrzyniaka 33

REGON          091581150 

Telefon            052 357 58 10    fax. 052 357 32 32, 

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

 ogłasza przetarg nieograniczony

1. Przedmiot zamówienia :

„ Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, tj. murarsko-tynkarskich, dekarsko-blacharskich, stolarskich, szklarskich, posadzkarskich w 342 budynkach administrowanych przez PGKiM Sp. z o. o. w Inowrocawiu".

2. Termin realizacji zamówienia: od 15.01.2005r. do 31.12.2006r. 

3.Zamawiający dopuszcza skladanie ofert czesciowych podzielonych na 2 zadania .

4. Zamawiający nie dopuszcza skladania ofert wariantowych.

5. Istotne warunki zamówienia (cena 30,00 zł + VAT– płatne w kasie PGKiM Sp. z o.o. lub za zaliczeniem pocztowym) można odebrać przy ul. ks. P. Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu, pokój nr 1a.

6. Uprawnieni do kontaktu z oferentami są:

p. Renata Ograbek przy ul. ks. P. Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu tel. 357 50 16 wew. 304,  pokój nr 1a  , w godz. od 800 do 1400.

7. Oferty należy składać do dnia  05.01.2005r. do godziny 1000w sekretariacie, ( nr 10) PGKiM Sp. z o.o. ul. ks. P. Wawrzyniaka 33.

8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.01.2005r. o godzinie 1030 w siedzibie zamawiającego przy ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, pokój nr 12.

 9. W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni, na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22  ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz waunki dodatkowe zawarte w siwz.

10. Oferty będę oceniane wg następujących kryteriów :cena  koszt                                             100 %

11. Wadium w wysokosci - dla calosci zadania - 6 152 PLN, dla  Zadania nr 1 - 2 980 PLN, dla Zadania nr 2 - 3 172 PLN nalezy wniesć w terminie skladania ofert wg. wymagań okreslonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Autor : RENATA OGRABEK
Autor : R.O.
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2004-11-25 11:46:31
Data ostatniej modyfikacji : 2004-11-25 11:46:31
Liczba wyświetleń : 1054

Redaktor  Data modyfikacji 
Krystyna Glonek  05.01.2005 09:11pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 5518514
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem