logo
Zamówienia publiczne » Luty 2006
13.02.2006 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Dostawa sadzonek kwiatów na obsadę wiosenną i letnią Miasta Inowrocławia, miejsc Pamieci Narodowej oraz Parku Solankowego".

Numer sprawy: DMP. 12/2006                                  Inowrocław, dnia 13 stycznia 2006 r.  

 

 

 

                                    OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 EURO

 

 

 

1.      Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon: (0-52) 357- 48-18, faks: (0-52) 357- 48-18

REGON: 091581150 NIP: 556-080-85

E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

 

2.      Przedmiot zamówienia:

 

 „Dostawa sadzonek kwiatów na obsadę wiosenną i letnią Miasta Inowrocławia, miejsc Pamięci Narodowej oraz Parku Solankowego.

 

3.  Nomenklatura – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

     01122100 - 9

4. Przedmiot zamówienia obejmuje, obsadę wiosenną i  letnią.

    4.1. obsada wiosenna:

           a) bratek viola - 12.000 szt.

    4.2. obsada letnia:

           a) begonia wiecznie kwitnąca  - 43.000 szt.,

           b) starzec – 35.000 szt.,

           c) żeniszek – 35.000 szt.,

           d) aksamitka niska – 35.000 szt.,

           e) pelargonia – 2. 000 szt.

    4.3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach:

           a) obsada wiosenna – od 15.03.2006 r. – w zależności

               od warunków pogodowych,

           b) obsada letnia – od 15.05.2006 r. – w uzgodnieniu

               telefonicznym z Zakładem Zieleni PGKiM Sp. z o.o.

               w Inowrocławiu.

5. Opis warunków wymaganych od dostawców:

     a) wykonawca dostarczy kwiaty, własnym transportem,  na

         własne ryzyko oraz na własny koszt, we wskazane

         miejsce miasta Inowrocławia,

     b) występują na rynku handlu co najmniej 3 lata,

     c) dostarczą kwiaty zgodne z wymaganiami zamawiającego,

     d) terminy dostawy będą uzgadniane telefonicznie,

          

6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z dostawcami są:

      a) K. Glonek, tel. (052) 357-48-18,

      b) G. Kruk, tel. (052) 357- 58-87,

      c) W. Mikołajczak, tel. (052) 357-58-87.

      Kontakt z wymienionymi osobami jest możliwy w dni

      robocze, w godz. 700 – 1500

9. Dokumentacja przetargowa zamówienia :

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, pokój nr 1 a, 88-100 Inowrocław lub  drogą pocztową (plus koszt przesyłki).

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) oraz  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie podlegający wykluczeniu  na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław w godzinach urzędowania do dnia 28 luty 2006 r. do godz. 8.30.

 

12. Kryteria wyboru oferty  (w % ):

     - cena realizacji przedmiotu zamówienia             -   100 %

13. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      - siedziba zamawiającego : Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław

      - termin otwarcia ofert: 28 luty 2006 r. godz. 9.00.

 

14.Termin związania  ofertą: 30 dni .

 

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2006-02-13 15:08:55
Data ostatniej modyfikacji : 2006-02-13 15:08:55
Liczba wyświetleń : 1482



licznik odwiedzin: 5527040
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem