logo
Zamówienia publiczne » Wrzesień 2006
20.09.2006 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Adaptacja na mieszkania pomieszczeń po byłym przedszkolu przy ul. Słonecznej 20 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 84/2006            Inowrocław, dnia 20 września 2006 r.  

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

 1. Nazwa i adres Zamawiającego

 Nazwa:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Adres pocztowy:

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowość:              Kod pocztowy:                Województwo:

Inowrocław               88 – 100                           kujawsko – pomorskie

 

Osoba upoważniona do kontaktów:              Telefon:

Krystyna Glonek                                         052 35 64 304

e-mail:                                                        Fax:

pgkim@poczta.internetdsl.pl                   052 357 48 18

 

 Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

2. Rodzaj zamówienia:                                 roboty budowlane

3. Tryb Postępowania:                                  Przetarg nieograniczony

 

4.Określenie przedmiotu zamówienia:

Tytuł postępowania: „Adaptacja na mieszkania pomieszczeń po byłym przedszkolu przy ul. Słonecznej 20 w Inowrocławiu“.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: wydzieleniu pomieszczeń przeznaczonych na mieszkania, wykonanie podejść wodno-kanalizacyjnych, roboty budowlane w węźle cieplnym, opracowanie projektu budowlanego modernizacji instalacji wody ciepłej i centralnego ogrzewania , wykonanie instalacji co i cw w oparciu o opracowany projekt, opracowanie projektu budowlanego wymiany istniejącej instalacji elektrycznej w mieszkaniach, wymianę instalacji elektrycznej  w oparciu o opracowany projekt.

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:    45.45.30.00 – 7 roboty remontowe i renowacyjne

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia – 2 miesiące od podpisania umowy.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

    czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich    uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a

    także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

 spełnia/ nie spełnia

 

9. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

 1) W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

3) Wypełnione następujące załączniki:

a) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

4)Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest  przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

 10. Kryteria oceny ofert:

a) cena wykonania zamówienia, stanowi     -        80 %

b) gwarancja, stanowi                                  -   10 %

c) termin wykonania                                      - 10 %      

                                    

11. Termin składania ofert:

Data: 06/10/2006  godz. 10.30 -  otwarcie: 06/10/2006, godz. 11.00.

 

12. Miejsce składania ofert:

Siedziba zamawiającego – Inowrocław, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro.  

13. Związanie ofertą  30 dni.

Podpis:

      ……………………….

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC205 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2006-09-20 11:43:44398
.DOC263 KB POBIERZzal. nr 6 do siwz - STWiOR2006-09-20 11:44:40491
?4.7 KB POBIERZzal. 7 przedmiary2006-09-20 11:45:28421
?1.4 KB POBIERZzal. 7 przedmiary2006-09-20 11:45:57429
?2.6 KB POBIERZzal. 7 przedmiary2006-09-20 11:46:12399
.DOC31.5 KB POBIERZzal. nr 8 - program funkcjonalny2006-09-20 11:46:40477
.DOC42.5 KB POBIERZzal. nr 8 - program funkcjonalny2006-09-20 11:46:59478
.DOC25.5 KB POBIERZOgłoszenie o unieważnieniu postępowania.2006-10-09 13:20:25422

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2006-09-20 11:42:17
Data ostatniej modyfikacji : 2006-09-20 11:42:17
Liczba wyświetleń : 1523



licznik odwiedzin: 5486858
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem