Znak sprawy: DMP. 25/2007 Inowrocław, dnia 16 lutego 2007 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o wartości poniżej 60 000 EURO
1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu, w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław Telefon / faks 052 35 64 304 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956
2. Ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 394.249,00 zł dla Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu”.
3. Przedmiotem zamówienia są: koszty udzielonego kredytu na termomodernizację z premią Banku Gospodarstwa Krajowego - dotyczącego budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu. 3.2. Wartość kredytu: 394.249,00 zł. 3.3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 66130000 – 0 ³ usługi udzielania kredytu 3.4. Wymagane warunki do realizacji zamówienia: a) nie dopuszcza się poręczenia In Blanco, b) nie dopuszcza się ustanowienia hipoteki dla nieruchomości.
miejsce realizacji zamówienia: Inowrocław rodzaj zamówienia: usługa
4. Zamawiający nie planuje zebrania z przedstawicielami banków. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Termin realizacji zamówienia: 10 lat od podpisania umowy. 8. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 9. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 10. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania. 11. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z przedstawicielami banków są: a) Krystyna Glonek, tel./ faks 052 35 64 304, b) Andrzej Lipiński, tel. 052 35 64 304. 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się banki, które: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
13. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 13.1. Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). b) zestawienie kosztów udzielonego kredytu (zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz), d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 4 do siwz).
13.2. Pełnomocnictwo uprawniające do podpisywania dokumentów oferty. 13.3. Przewidywany harmonogram spłat kredytu. 13.4. Załączony projekt umowy termomodernizacyjnej, wg założeń określonych w ofercie. 14. Miejsce i termin składania ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro, w terminie do 27 lutego 2007 r. godzina 11.30. 15. Termin i miejsce otwarcia ofert data: 27 lutego 2007 r. godzina 12.00 , PGKiM Sp. z o.o. nr pokoju 12 (salka konferencyjna). 16. Kryteria wyboru oferty: suma kosztów kredytowych (odsetki, prowizje) - 100 % 17. Nie jest wymagane wadium. 18. Nie jest wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Podpis:
...................................... |