logo
Zamówienia publiczne » Luty 2007
16.02.2007. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 394.249,00 zł dla Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu".

Znak sprawy: DMP. 25/2007                                 Inowrocław, dnia 16 lutego 2007 r.   

 

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

o wartości poniżej 60 000 EURO

 

 

1.      Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu, w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2.      Ogłasza  przetarg nieograniczony na:

 

„Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 394.249,00 zł dla Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu”.

 

3. Przedmiotem zamówienia są: koszty  udzielonego kredytu na termomodernizację z premią Banku Gospodarstwa Krajowego - dotyczącego budynku Wspólnoty Mieszkaniowej  przy ulicy Krzywoustego 43 w Inowrocławiu.

3.2. Wartość kredytu: 394.249,00 zł.

3.3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 66130000 – 0 ³    usługi udzielania kredytu

3.4. Wymagane warunki do realizacji zamówienia:

    a) nie dopuszcza się poręczenia In Blanco,

    b) nie dopuszcza się ustanowienia hipoteki dla nieruchomości.

 

miejsce realizacji zamówienia: Inowrocław         rodzaj zamówienia: usługa

 

4. Zamawiający nie planuje zebrania z przedstawicielami banków.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert wariantowych.

7. Termin  realizacji zamówienia: 10 lat od podpisania umowy.  

8. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

9. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

10. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

11. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z przedstawicielami banków są:

    a) Krystyna Glonek, tel./ faks 052 35 64 304,

    b) Andrzej Lipiński, tel. 052 35 64 304.                                                                              

12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się banki, które:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów.

 

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

spełnia/ nie spełnia

 

13. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

13.1. Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) zestawienie kosztów udzielonego kredytu (zał. nr 2 do siwz),                                    

c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

 

13.2. Pełnomocnictwo uprawniające do podpisywania dokumentów oferty.

13.3. Przewidywany harmonogram spłat kredytu.

13.4. Załączony projekt umowy termomodernizacyjnej, wg założeń określonych w ofercie.

                                        

14. Miejsce i termin składania ofert:  Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej  Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro, w terminie do 27 lutego 2007 r. godzina 11.30.

15. Termin i miejsce otwarcia ofert data: 27 lutego 2007 r. godzina 12.00 , PGKiM Sp. z o.o.  nr pokoju 12 (salka konferencyjna).

16. Kryteria wyboru oferty:

suma kosztów kredytowych (odsetki, prowizje)  -       100 %

17. Nie jest wymagane wadium.

18. Nie jest wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

 

                                                                                                                                                                                                      Podpis:

 

                                                                                                                             

                                                                                                                ......................................

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC139.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2007-02-16 11:03:26393
graf.1972.8 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- s.12007-02-16 11:04:53344
graf.1107.9 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- s.22007-02-16 11:05:43427
graf.1447.3 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- s.32007-02-16 11:06:36375
.DOC25.5 KB POBIERZOgłoszenie o wyniku postępowania.2007-02-28 13:11:39379
graf.515.5 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy2007-05-30 14:10:37362

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-02-16 11:02:45
Data ostatniej modyfikacji : 2007-02-16 11:02:45
Liczba wyświetleń : 1523



licznik odwiedzin: 5481963
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem