logo
Zamówienia publiczne » Luty 2007
28.02.2007 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach komunalnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych".

Numer sprawy: DMP.31/2007                                     Inowrocław, dnia 28 lutego 2007 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

o wartości poniżej 60 000 EURO

 

1.       Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2.       Przedmiot zamówienia:

 

„Wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach komunalnych budynków Wspólnot Mieszkaniowych”.

 

3.       Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

       45.42.11.25 – 6  instalowanie okien z tworzyw sztucznych

4. Zamówienie obejmuje: demontaż istniejącej stolarki wraz z wywozem i utylizacją, demontaż parapetów wewnętrznych, montaż stolarki okiennej, montaż parapetów wewnętrznych, obróbka malarska ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, malowanie ościeży wewnętrznych.

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych:

Zad. I. – Harcerstwa Polskiego 4

Zad. II.- Toruńska 78

 

6. Termin wykonania: 2 miesiące od podpisania umowy.

 

7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

     a) Krystyna Glonek, tel./faks  052 35 64 304,

     b) Maria Jezierska, tel. 052 35 64 320,

     c) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64 325..

10. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

11. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

12.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów.

 

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                            spełnia/ nie spełnia

 

14. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 

terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

14.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

14.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

14.3.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i  podstawę wyceny robót.

5. Kserokopię atestu na okna, certyfikat (jeśli posiada) oraz atest na profile okienne.

14.4.Wypełnione następujące załączniki:

a) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

15. Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 16 marca 2007 r. do godz. 9.30.

16. Kryteria wyboru oferty  (w % ): 

a) cena wykonania zamówienia – 80 %

b) gwarancja – 20 %.

17. Zamawiający nie wymaga wadium.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław dnia 16 marca 2007  r.  o godz. 10.00 (salka konferencyjna).

19.Termin związania  ofertą: 30 dni .

20. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

                                                                                                                                             Podpis:

 

………………………..

 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC206 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2007-02-28 09:38:25494
.DOC125.5 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz - STWiOR2007-02-28 09:39:49430
.XLS18 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz-kalkulacja kosztów2007-02-28 09:40:42433
.XLS23 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz-kalkulacja kosztów2007-02-28 09:40:57421
graf.7369.4 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz-schemat okien2007-02-28 09:45:20428
.XLS43.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz-schemat okien2007-02-28 09:45:47455
.DOC25 KB POBIERZodpowiedzi na zapytania2007-03-13 13:05:32397
graf.308.5 KB POBIERZtreść pytań2007-03-13 13:12:17427
.DOC32 KB POBIERZOgłoszenie o wyniku postępowania.2007-03-23 15:46:34423
graf.604 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy - 12007-04-04 11:33:35436
graf.141.6 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy - 22007-04-04 11:34:12349

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-02-28 09:37:46
Data ostatniej modyfikacji : 2007-02-28 09:37:46
Liczba wyświetleń : 1676



licznik odwiedzin: 5484710
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem