powrót na stronę graficzną
Biuletyn Informacji Publicznej
skocz do góry skocz do góry
Zamówienia publiczne » Kwiecień 2007
06.04.2007 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Termomodernizacja budynku przy ulicy Składowej 8 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 44/2007                            Inowrocław, dnia 6 kwietnia 2007 r.  

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

o wartości poniżej 60 000 EURO

 

1. Zamawiający: Urząd Miasta Inowrocławia ul. Roosevelta 36, w imieniu i na rzecz którego działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: „Termomodernizacja budynku przy ulicy Składowej 8 w Inowrocławiu”.

 

3.  Nomenklatura – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  45. 45.30.00 – 7  roboty remontowe i  renowacyjne

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

7. Opis przedmiotu zamówienia.

Prace obejmują: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu, wymiana stolarki okiennej cz. wspólnej, wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych.

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

    a) Krystyna Glonek, tel. 052 35 64 304,

    b) Maria Jezierska, tel. 052 35 64 320,

    c) Maria sarnowska, tel. 052 35 64 325.

9. Termin (okres) realizacji zamówienia: 4 miesiące od podpisania umowy.

10. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

11. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

12.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                           spełnia/ nie spełnia

 

14. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

14.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

14.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

14.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz),

c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

14.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest  przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

15. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 18 kwietnia 2007 r. godzina 9.30.

16. Kryteria wyboru ofert (w % ):

     a)  cena wykonania zamówienia               80 %

     b) gwarancja                                            20 %

17. Zamawiający nie wymaga wadium.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 18 kwietnia 2007 r. godzina 10.00

18.Termin związania  ofertą: 30 dni .

19. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

 

Podpis:

       ………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC225.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.06.04.2007 10:29430
.DOC226.5 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz - STWiOR06.04.2007 10:30396
?14.3 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - przedmiary06.04.2007 10:31397
graf.8299.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rodzaj okien06.04.2007 10:35374
graf.1421.5 KB POBIERZzał. nr 9 do siwz- PB s. 106.04.2007 10:36434
graf.1438.4 KB POBIERZzał. nr 9 do siwz- PB s. 206.04.2007 10:38424
graf.1382 KB POBIERZzał. nr 9 do siwz- PB s. 306.04.2007 10:40394
graf.1503 KB POBIERZzał. nr 9 do siwz- PB s. 406.04.2007 10:41403
graf.1474.5 KB POBIERZzał. nr 9 do siwz- PB s. 506.04.2007 10:43384
.DOC27 KB POBIERZWyjaśnienie siwz12.04.2007 11:53422
graf.4478.5 KB POBIERZtreść pytań12.04.2007 11:55356
.DOC29.5 KB POBIERZOgłoszenie o wyniku postępowania.20.04.2007 14:34425
graf.518.4 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy07.05.2007 13:36394

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-04-06 10:29:12
Data ostatniej modyfikacji : 06.04.2007 10:29
Liczba wyświetleń : 1517