Numer sprawy: DMP. 49/2007 Inowrocław, dnia 24 kwietnia 2007 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA o wartości poniżej 60.000 euro
1. Nazwa i adres Zamawiającego Wspólnoty Mieszkaniowe przy ulicach Kopernika 8, Toruńska 8 oraz Rynek 1 w Inowrocławiu, w imieniu i na rzecz których działa na mocy umowy o administrowanie: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Adres pocztowy: Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław Telefon / faks 052 35 64 304 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Osoby do kontaktów: a) Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304, b) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64 320, c) Anna Nawrocka, tel. 052 35 64 325.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3.Tryb Postępowania: Przetarg nieograniczony
4.Określenie przedmiotu zamówienia: Tytuł postępowania: „Remont dachów oraz balkonów w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje prace: rozebranie istniejącego pokrycia, wykonanie docieplenia stropodachu, wykonanie pokrycia dachu, wymiana obróbek blacharskich, przemurowanie i otynkowanie kominów, remont balkonów. 5. Zamówienie jest podzielone na 3 zadania z możliwością składania ofert częściowych. Zad. I. – Kopernika 8 Zad. II. – Toruńska 8 Zad. III. – Rynek 1 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Termin wykonania zamówienia – 3 miesiące od podpisania umowy. 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
10. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 10.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia, c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 10.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). b) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). 10.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót. 10. Kryteria oceny ofert: a) cena wykonania zamówienia, stanowi - 80 % b) gwarancja, stanowi - 20 % 11. Termin składania ofert:
Data: 11.05.2007 r. godz. 9.30 - otwarcie: 11.05.2007 r, godz. 10.00
12. Miejsce składania ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowrocławiu ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro. 13. Związanie ofertą 30 dni. 14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zamawiający ustalił w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.
Podpis: ………………………. |