logo
Zamówienia publiczne » Kwiecień 2007
26.04.2007 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Dostawa oraz montaż dźwigu osobowego do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP.50/2007                                  Inowrocław, dnia 26 kwietnia 2007 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

o wartości poniżej 60 000 EURO

 

1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu, w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu

 

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: „Dostawa oraz montaż dźwigu osobowego do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu”.

 

3.  Nomenklatura – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

29.22.14.10 – 1 dźwigi

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: dostawa.

4. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nowego dźwigu wraz z montażem do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Wawrzyniaka 15 -  w ilości 1 szt.

5. Opis techniczny dźwigu: osobowy, elektryczny cierny, udźwig do 500 kg, wysokość podnoszenia do 30 m, ilość przystanków 11, maszynownia górna nad szybem, szyb wykonany z betonu zbrojonego.

6. Wymagania wobec Dostawcy/ Wykonawcy:

a) przygotowanie formalności związanych z Urzędem Dozoru Technicznego,

b) gwarancja 24 miesiące,

c) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

7. Termin wykonania: 5 miesięcy od podpisania umowy.

8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z dostawcami/wykonawcami są:

     a) K. Glonek, tel./faks  052 35 64 304,

     b) Maria sarnowska, tel. 052  35 64 325.

12. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

13. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

14. Dostawca/Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

15. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Dostawcy/ Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia,

c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę/ Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                              spełnia/ nie spełnia

 

16. W celu potwierdzenia, że Dostawca/ Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenia dostawcy/wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenia dostawcy/wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

16.1.W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę/wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu podobnych wykonanych dostaw/usług w okresie ostatnich 3 lat, z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 2 do siwz. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy/usługi zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje).

16.2. Polisy lub innego dokumentu stwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.

16.3. Opis oferowanego dźwigu.

16.4.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy dostawcy/wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych dostaw/ usług (zał. nr 2 do swiz),

c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

 

17. Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 14 maja 2007 r. do godz. 9.30.

18. Kryteria wyboru oferty  (w % ): cena  - 100 %

19. Zamawiający nie wymaga wadium.

20.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław dnia 14 maja 2007  r.  o godz. 10.00 (salka konferencyjna).

21.Termin związania  ofertą: 30 dni .

22. zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

                                                                                                                                                         Podpis:

 

                                                                                                                      ......................................

 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC199.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2007-04-26 12:55:05468
graf.416.9 KB POBIERZtreść pytań2007-05-10 14:54:33400
.DOC26 KB POBIERZWyjaśnienie siwz2007-05-10 14:56:25412
graf.915.5 KB POBIERZtreść protestu2007-05-11 12:15:24353
graf.509.2 KB POBIERZtreść protestu2007-05-11 12:15:59443
.DOC14.3 KB POBIERZodrzucenie protestu2007-05-11 12:19:23406
.DOC30 KB POBIERZOgłoszenie o wyniku postępowania.2007-05-21 10:35:52423
graf.505.2 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy2007-06-11 13:24:11386

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-04-26 12:52:28
Data ostatniej modyfikacji : 2007-04-26 12:52:28
Liczba wyświetleń : 1648



licznik odwiedzin: 5483787
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem