logo
Zamówienia publiczne » Maj 2007
10.05.2007 r. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ulicy Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 52/2007                                    Inowrocław, dnia 10 maja 2007 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

o wartości poniżej 60 000 EURO

 

1. Zamawiający: Urząd Miasta Inowrocławia ul. Roosevelta 36, w imieniu i na rzecz którego działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: „Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ulicy Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu”

 

3.  Nomenklatura – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  

45.31.00.00 -  3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

7. Opis przedmiotu zamówienia.

Prace obejmują: mechaniczne wykucie bruzd, mechaniczne przebijanie otworów, przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, układanie przewodów kabelkowych, montaż łączników, gniazd, odgałęźników, puszek, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, montaż listew ściennych, montaż obudów tablic rozdzielczych, demontaż starej instalacji, pomiar i badania instalacji elektrycznej.

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

    a) Krystyna Glonek, tel. 052 35 64 304,

    b) Grzegorz Matuszkiewicz, tel. 052 35 64 325.

9. Termin (okres) realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy.

10. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

11. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

12.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                            spełnia/ nie spełnia

14. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega

wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

14.2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych (instalacje elektryczne)

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych,

d) świadectwa kwalifikacyjnego „E” – eksploatacja instalacji elektrycznej.

14.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

14.4. Wypełnione następujące załączniki:

a) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

14.5.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest kosztorys zerowy, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

15. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 28 maja 2007 r. godzina 9.30.

16. Kryteria wyboru ofert (w % ):

     a)  cena wykonania zamówienia               100 %

17. Zamawiający nie wymaga wadium.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 28 maja 2007 r. godzina 10.00

19.Termin związania  ofertą: 30 dni .

20. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu).

 

 

Podpis:

       ………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC195.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2007-05-10 09:48:52421
.DOC102 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz - STWiOR2007-05-10 09:49:25525
?17.6 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - kosztory zerowy2007-05-10 09:50:08520
.DOC94 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-05-10 09:55:521050
graf.4381 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.12007-05-10 10:56:15442
graf.3683.4 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.22007-05-10 11:00:04457
graf.4305.2 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.32007-05-10 11:02:50400
graf.3159.8 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.42007-05-10 11:05:44344
graf.4395 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.52007-05-10 11:08:37364
graf.4353.7 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.62007-05-10 11:12:24403
graf.4341.6 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.72007-05-10 11:17:51381
graf.4323.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.82007-05-10 11:20:41403
graf.4361 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.92007-05-10 11:23:21386
graf.4333.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.102007-05-10 11:25:31423
graf.4344.1 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.112007-05-10 11:27:50452
graf.4454.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.12-132007-05-10 11:30:21373
graf.4473.4 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.14-152007-05-10 11:32:37356
graf.4453.7 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.16-172007-05-10 11:35:01436
graf.4461.6 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.18-192007-05-10 11:37:26382
graf.4462.7 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.20-212007-05-10 11:40:09410
graf.4468.3 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.22-232007-05-10 11:47:18378
graf.4442.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.24-252007-05-10 11:57:51414
graf.4440.3 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.26-272007-05-10 12:00:08399
graf.4416 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.28-292007-05-10 12:02:42428
graf.4435.8 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.30-312007-05-10 12:05:18405
graf.4444.8 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.32-332007-05-10 12:07:33372
graf.4303.1 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.34-352007-05-10 12:10:13371
graf.4353.9 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - rys.362007-05-10 12:12:59403
.DOC26.5 KB POBIERZodpowiedzi na zapytania2007-05-23 13:48:18401
graf.370 KB POBIERZtreść pytań2007-05-23 13:49:06392
.DOC34 KB POBIERZOgłoszenie o wyniku postępowania.2007-06-04 13:38:52412
graf.505 KB POBIERZOgłoszenie o zawarciu umowy2007-06-20 13:27:31445

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-05-10 09:39:20
Data ostatniej modyfikacji : 2007-05-10 09:39:20
Liczba wyświetleń : 1681



licznik odwiedzin: 5484759
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem