logo
Zamówienia publiczne » Lipiec 2007
02.07.2007 r. Ogłoszenie o zamówieniu.
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y
"Leasing wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszakniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 71/2007                               Inowrocław, dnia 2 lipca 2007 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.       Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: „Leasing wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu”

 

3. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    66.14.00.00   usługi leasingu

3.1. Przedmiotem zamówienia są koszty udzielonego leasingu na dostawę 1 sztuki wielozadaniowego pojazdu specjalistycznego wraz z osprzętem – fabrycznie nowego o wartości 611.000,00 złotych netto.

3.2. Warunki leasingu:

a) leasing operacyjny,

b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych według

programu usługodawcy),

c) okres trwania umowy leasingu – 60 miesięcy,

d) środkami rozliczeniowymi za usługi będzie złoty polski,

e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu,

f) wartość wstępnej opłaty leasingowej nie może być większa niż – 10 %

wartości netto,

g) wysokość kwoty wykupu po zakończeniu umowy leasingu nie może

być wyższa niż -  1 %,

       h). ilość rat –  60,

i)  ubezpieczenie samochodu dokonuje Zamawiający w pakiecie

ubezpieczenia u ubezpieczyciela wyłonionego w drodze przetargu, w

zakresie OC, AC i NW.

 

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: usługa

 

4. Termin wykonania: 60 miesięcy.

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

8. Osobami uprawnionymi do kontaktów z przedstawicielami banków  jest:

     a) Krystyna Glonek, tel./faks  052 35 64 304,

9. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

10. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

11.Banki zainteresowane postępowaniem powinny złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Banki, które:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Bank do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                              spełnia/ nie spełnia

 

13. W celu potwierdzenia, że Bank posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

13.1. Pełnomocnictwo uprawniające do podpisywania dokumentów oferty.

13.2. Warunki ogólne umowy leasingu.

13.3. Oświadczenie w trybie art.22 ust.1, ustawy prawo zamówień publicznych – zał. nr 4 do swiz.

13.4. Zestawienie kosztów leasingu – zał. nr 2 do siwz.

13.5. Oświadczenie w trybie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych –zał. nr 3 do siwz.

13.6. Harmonogram spłaty umowy leasingu wg założeń określonych w ofercie.

 

14. Miejsce i termin składania ofert: sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 16 lipca 2007r. do godz. 9.30.

 

15. Kryteria oceny ofert:

a) suma opłat leasingowych  – 100 %

16. Zamawiający nie wymaga wadium.

17.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław dnia 16 lipca 2007  r.  o godz. 10.00 (salka konferencyjna).

18.Termin związania ofertą: 30 dni .

19. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.                                                                                                                                                           

 

                   

                                                                                                                                                        Podpis:

                                                                     ......................................

 

 

 

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-07-02 11:05:41
Data ostatniej modyfikacji : 2007-07-02 11:05:41
Liczba wyświetleń : 1045

Redaktor  Data modyfikacji 
Krystyna Glonek  02.07.2007 11:10pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 5486948
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem