logo
Zamówienia publiczne » Lipiec 2007
20.07.2007 r. Ogłoszenie o zamówieniu.

"Docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad piwnicą i stropu nad III kondygnacją wraz z kolorystyką elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy Sikorskiego 23 w Inowroclawiu".

Numer sprawy: DMP. 79/2007                                      Inowrocław, dnia 20 lipca 2007 r.  

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

1. Zamawiający:   Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: „Docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad piwnicą i stropu nad III kondygnacją wraz z kolorystyką elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy Sikorskiego 23 w Inowrocławiu”,

 

3.  Nomenklatura – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  

45. 45.30.00 – 7  roboty remontowe i  renowacyjne

45.33.00.00- 9 roboty instalacyjne

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Nie będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

7. Numer ogłoszenia w BZP: 123700 – 2007; data zamieszczenia 20.07.2007 r.

8. Opis przedmiotu zamówienia.

Zamówienie obejmuje: docieplenie ścian, dociepelenie stropu nad piwnicą, wymiana okien części wspólnych, wymiana parapetów, wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, docieplenie stropodachu, regulacja instalacji c. o., wymiana zaworów termostatycznych i podpionowych, wymiana i izolacja rur w piwnicy.

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

    a) Krystyna Glonek, tel. 052 35 64 304,

    b) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64 320,

    c) Anna Nawrocka, tel. 052 35 64 325.

10. Termin (okres) realizacji zamówienia: do 30.06.2008 r.

11. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

12. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

13.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

14. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                           spełnia/ nie spełnia

15. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

15.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

15.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

15.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz),

c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 4 do siwz).

15.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest  przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

16. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 10 sierpnia 2007 r. godzina 9.30.

17. Kryteria wyboru ofert:

     a)  cena wykonania zamówienia               80

     b) gwarancja                                            20

18. Zamawiający nie wymaga wadium.

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia  10 sierpnia 2007 r. godzina 10.00

20.Termin związania  ofertą: 30 dni .

21. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

Podpis:

       ………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC229 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2007-07-20 13:45:59387
.DOC228.5 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz - STWiOR2007-07-20 13:46:44410
.DOC76.5 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz - STWiOR-co2007-07-20 13:46:56427
?8 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - przedmiary2007-07-20 13:47:13416
?9.1 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - przedmiary- co2007-07-20 13:47:27454
.DOC89 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-07-20 13:47:51489
graf.5374.8 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz PB2007-07-20 13:49:33429
graf.9587.3 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz PB2007-07-20 13:52:23494
graf.5461 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz PB2007-07-20 13:54:06364
graf.3842.5 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz PB2007-07-20 13:56:53408
graf.1769.9 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz PB2007-07-20 13:57:38372
graf.1373.3 KB POBIERZzał. nr 8 do siwz- PB2007-07-20 13:58:38418
graf.793.8 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze oferty2007-08-14 12:28:47410
graf.606.3 KB POBIERZZp-122007-08-14 12:29:16428
graf.480.1 KB POBIERZZp-212007-08-14 12:29:34396

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-07-20 13:45:23
Data ostatniej modyfikacji : 2007-07-20 13:45:23
Liczba wyświetleń : 1681



licznik odwiedzin: 5486920
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem