Numer sprawy: DMP. 94/2007 Inowrocław, dnia 19 września 2007 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
o wartości poniżej 14 000 euro
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Adres pocztowy:
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Inowrocław 88 - 100 kujawsko - pomorskie
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał zakładowy Spółki: 2 118 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956
Osoba upoważniona do kontaktów: Telefon: Krystyna Glonek 052 35 64 304 Marcin Kwiecień 052 357 90 11 e-mail: Faks: pgkim@poczta.internetdsl.pl 052 357 48 18
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.
2. Określenie przedmiotu zamówienia: Tytuł postępowania: "Zakup i dostawa pojemników typu PA-1100 oraz SM - 110 do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu".
Rodzaj zamówienia: dostawa Tryb postępowania: przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych: Zad. I. - zakup i dostawa pojemników typu PA- 1100 (ocynkowanych) w ilości 20 szt. Zad. II. - zakup i dostawa pojemników typu SM- 110 (ocynkowanych) w ilości 150 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 28. 21. 38.00-6 pojemniki na tworzywa odpadowe
3. Numer ogłoszenia w BZP: 170842 - 2007; data zamieszczenia 19.09.2007 r. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Wymagany termin dostawy w ciągu: 21 dni od dnia podpisania umowy. 7. Miejsce dostawy: Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych - ul. Toruńska 165 w Inowrocławiu. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
9. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 9.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu podobnych wykonanych dostaw w okresie ostatniego 1 roku, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, zał. nr 2 do siwz. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja), b) atestu na pojemniki od Państwowego Zakładu Higieny- jeśli jest wymagane. 9.2 Opis oferowanych pojemników. 9.3.Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). b) formularz ofertowy dostawcy (zał. nr 1 do swiz). 10.Kryteria oceny ofert: a) cena - 100 % 11.Termin składania ofert: Data: 28/09/2007 godz. 10.50 - otwarcie:28/09/2007, godz. 11.00 12. Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego - Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro. 13. Termin związania ofertą 30 dni. 14. Zamawiający nie wymaga wadium. 15. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Podpis: |