logo
Zamówienia publiczne » Luty 2008
21/02/2008 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z kolorystyką elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy Cegielnej 20 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 8/2008                                  Inowrocław, dnia 21 lutego 2008 r.  

 

 

 

OGŁOSZENIE  O  WSZCZĘCIU  POSTĘPOWANIA

 

 

1. Zamawiający:   Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Cegielnej 20 w Inowrocławiu w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał Zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Przedmiot zamówienia: "Docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z kolorystyką elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy Cegielnej 20 w Inowrocławiu",

 

3.  Nomenklatura - wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  

45. 45.30.00 - 7  roboty remontowe i  renowacyjne

 

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

7. Numer ogłoszenia w BZP: 35934 - 2008; data zamieszczenia 21.02.2008 r.

8. Opis przedmiotu zamówienia.

Zamówienie obejmuje: rozebranie pokrycia ścian, utylizację płyt azbestowych, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, rozebranie ścian luksferów, uzupełnienie ścian klatek schodowych, ułożenie nadproży, montaż okien i drzwi, tynkowanie, dwukrotne malowanie farbami, rozebranie konstrukcji ścianek działowych, daszki ochronne, rozebranie obróbek blacharskich, wymiana wsporników instalacji odgromowej, wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej, ocieplenie budynku płytami styropianowymi, ochrona narożników, wykonanie cokołu wraz z wymianą okien piwnicznych.

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

a) w części formalnej zamówienia: Krystyna Glonek, tel.052 35 - 64 - 304,

b) w części merytorycznej zamówienia: Maria Sarnowska, tel. 052 35 64 320/325.

10. Pożądany termin realizacji zamówienia: 4 miesiące od podpisania umowy.

11. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

12. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

13.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

14. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                               spełnia/ nie spełnia

 

15. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

15.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

15.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

15.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz),

d) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 3 do siwz).

15.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest  przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót. W kosztorysie ofertowym  Wykonawca musi podać w jakim systemie BSO wykonanie będzie docieplenie.

 

16. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 14 marca 2008 r. godzina 9.50.

 

17. Kryteria wyboru ofert:

     a)  cena wykonania zamówienia               80

     b) gwarancja                                            20

18. Zamawiający nie wymaga wadium.

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 14 marca 2008 r. godzina 10.00

20.Termin związania  ofertą: 30 dni .

21. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

 

 

 

 

Podpis:

      

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC231 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2008-02-21 14:03:52416
.DOC180.5 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- STWiOR2008-02-21 14:04:36458
?8.3 KB POBIERZZał. nr 6 do siwz- przedmiar robót2008-02-21 14:05:04447
.DOC117.5 KB POBIERZZał. nr 7 do siwz- projekt budowlany2008-02-21 14:05:29572
graf.3839.9 KB POBIERZrys. 12008-02-21 14:08:58457
graf.4314.4 KB POBIERZrys.22008-02-21 14:10:38422
graf.4252.9 KB POBIERZrys. 32008-02-21 14:12:10395
graf.4262.1 KB POBIERZrys. 42008-02-21 14:13:56402
graf.4280.9 KB POBIERZrys. 52008-02-21 14:15:23407
graf.4272.3 KB POBIERZrys. 62008-02-21 14:17:21426
graf.4415.9 KB POBIERZrys. 72008-02-21 14:21:51408
graf.834.4 KB POBIERZOdpowiedzi na zapytania.2008-03-10 13:41:08415
graf.289.6 KB POBIERZTreść pytań.2008-03-10 13:41:32421
graf.788.2 KB POBIERZZawiadomienie o wyniku postępowania.2008-03-19 12:17:25378
graf.771.2 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert - s. 12008-03-19 12:18:07373
graf.385.2 KB POBIERZZbiorcze zestaiwenie ofert - s. 22008-03-19 12:18:57327
graf.442.2 KB POBIERZOferty odrzucone2008-03-19 12:19:30368
graf.524.8 KB POBIERZStreszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.2008-03-19 12:20:15441

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-02-21 14:02:46
Data ostatniej modyfikacji : 2008-02-21 14:02:46
Liczba wyświetleń : 1503



licznik odwiedzin: 5484889
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem