Numer sprawy: DMP. 17/2008 Inowrocław, dnia 28 marca 2008 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Numer ogłoszenia w BZP: 62575 - 2008; data zamieszczenia 28.03.2008 r. Zamieszczenie obowiązkowe Zamówienia publiczne 1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Dworcowej 80 w Inowrocławiu w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał Zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956
Adres pocztowy: Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław Telefon / faks 052 35 64 304 Adres strony internetowej: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl
Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o. - własność samorządowa zarządzanie nieruchomościami
1.1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a) w części formalnej zamówienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 - 64 - 304, b) w części merytorycznej zamówienia - Anna Nawrocka, tel. 052 35 64 325. 1.2. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 1.3. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania. 2. Nazwa nadana zamówieniu: "Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji budynku oficyny i ściany tylnej budynku frontowego oraz remont dachu budynku głównego przy ulicy Dworcowej 80 w Inowrocławiu". Rodzaj zamówienia: robota budowlana Nie przysługuje odwołanie 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: odbicie tynków, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, rozebranie obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, demontaż przewodów z blachy stalowej, obmurowanie przewodów kanalizacyjnych, zakotwienie prętów, demontaż rurociągu stalowego, przemurowanie komina, ochrona narożników, wykonanie tynków, malowanie farbami, rozebranie murów studni, wykonanie opaski betonowej, uzupełnieni obróbek blacharskich, Wymiana pokrycia murów, nasady wentylacyjne, wywiezienie gruzu, montaż rur wywiewnych, rozbiórka pokrycia z papy, pokrycie dachu papą. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00.00 - 7 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2.2. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od podpisania umowy 3. Warunki udziału 3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia / nie spełnia 4. Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 4.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia, c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz), b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). 4.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca musi podać w jakim systemie BSO wykonanie będzie docieplenie.
5. Kryteria oceny ofert a) cena wykonania zamówienia 80 b) gwarancja 20 6. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 23 kwietnia 2008 r. do godziny 9:50. 7. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 23 kwietnia 2008 r. o godzinie 10:00 8.Termin związania ofertą: 30 dni . 9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia. Podpis: |