Numer sprawy: DMP.12/2009 Inowrocław, dnia 18 marca 2009 r.
BZP Nr 51811-2009
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu Adres pocztowy:
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Inowrocław 88 - 100 kujawsko - pomorskie Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 Osoba upoważniona do kontaktów: Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304, w części formalnej zamówienia, Ewa Podogrodzka, tel. 052 35 64 303, w części merytorycznej zamówienia. e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl Faks: 052 35 64 304
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania. 2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Nazwa nadana zamówieniu: "Okresowe 5-letnie przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach i lokalach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu". Zamówienie obejmuje: wykonanie okresowego przeglądu kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 2, ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006. 156.1118 ze zm.). Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - obejmuje 44 budynki i 893 lokale zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zad. II. - obejmuje 34 budynki i 922 lokale zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71.63.00.00- 3 usługi kontroli i nadzoru technicznego 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Termin realizacji zamówienia dla: Zad. I. - 3 miesiące od podpisania umowy Zad. II. - do 30 listopada 2009 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
9. Wymagane dokumenty 9.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 9.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych Wykonawcy lub pracowników w zakresie instalacji elektrycznej, b) świadectwa kwalifikacyjnego "E"- eksp instalacji elektrycznej do 1 kV, c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 9.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz). b) Formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). 10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 2 kwietnia 2009 r. do godziny 9:50. 11. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena
12. Zamawiający nie wymaga wadium.
13.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, dnia 2 kwietnia 2009 r. o godzinie 10:00 14. Termin związania ofertą: 30 dni. 15. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Podpis:
|