logo
Zamówienia publiczne » Marzec 2009
18/03/2009 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Okresowe 5-letnie przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach i lokalach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP.12/2009                                         Inowrocław, dnia 18 marca 2009 r.  

 

BZP Nr 51811-2009

  OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

 

Nazwa: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Adres pocztowy:

 

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowość:              Kod pocztowy:                Województwo:

Inowrocław                88 - 100                           kujawsko - pomorskie

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

Osoba upoważniona do kontaktów: 

Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304, w części formalnej zamówienia,

Ewa Podogrodzka, tel. 052 35 64 303, w części merytorycznej zamówienia.

 

e-mail:  pgkim@poczta.internetdsl.pl            Faks: 052 35 64 304

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Nazwa nadana zamówieniu: "Okresowe 5-letnie przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach i lokalach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu".

 

Zamówienie obejmuje: wykonanie okresowego przeglądu kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, zgodnie z art. 62 ust. 2, ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006. 156.1118 ze zm.).

Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym:

Zad. I. - obejmuje 44 budynki i 893 lokale zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zad. II. - obejmuje 34 budynki i 922 lokale zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71.63.00.00- 3 usługi kontroli i nadzoru technicznego

 

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

6. Termin realizacji zamówienia dla:

Zad. I. - 3 miesiące od podpisania umowy

Zad. II. - do 30 listopada 2009 r.

 

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

 

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                             spełnia/ nie spełnia

 

9. Wymagane dokumenty

9.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda

następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

9.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych Wykonawcy lub  pracowników w zakresie instalacji elektrycznej,

b) świadectwa kwalifikacyjnego "E"- eksp instalacji elektrycznej do 1 kV,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

9.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

9.3. Wypełnione następujące załączniki:

a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz).

b) Formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

 

10. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 2 kwietnia 2009 r. do godziny 9:50.

 

11. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena

 

12. Zamawiający nie wymaga wadium.

 

13.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, dnia 2 kwietnia 2009 r. o godzinie 10:00

 

14. Termin związania ofertą: 30 dni.

15. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

16. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

 

 

 

 

Podpis:

 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC231.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2009-03-18 12:31:54599
graf.1199.7 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- s.12009-03-18 12:35:16588
graf.287.4 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- s.22009-03-18 12:35:53528
graf.1103.4 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- s.12009-03-18 12:36:25584
graf.1009.9 KB POBIERZOdpowiedzi do zapytań.2009-03-26 12:39:10491
graf.877 KB POBIERZTreść pytań.2009-03-26 12:39:42442
graf.939.3 KB POBIERZZmiana terminu składania ofert + wyjaśnienia2009-03-31 11:13:22507
graf.367.8 KB POBIERZTreść pytań - 22009-03-31 11:13:46496
graf.893.2 KB POBIERZZmiana terminu składania ofert - modyfikacja siwz- s.12009-04-06 14:08:32456
graf.612.9 KB POBIERZs.22009-04-06 14:09:02481
graf.670.5 KB POBIERZTreść pytań.2009-04-06 14:09:43528
graf.889.6 KB POBIERZZawiadomienie o wniesieniu protestu.2009-04-21 09:49:22409
graf.952.3 KB POBIERZTreść protestu.2009-04-21 09:50:06489
graf.855.9 KB POBIERZOdrzucenie protestu - s.12009-04-27 16:26:51508
graf.1192.3 KB POBIERZs.22009-04-27 16:27:33467
graf.687.6 KB POBIERZs.32009-04-27 16:28:06422
graf.837.1 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty2009-04-28 12:41:09538
graf.781.6 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert- Zad. I.- s.12009-04-28 12:42:00466
graf.628.4 KB POBIERZs. 22009-04-28 12:42:41509
graf.785.3 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert- Zad. II. - s.12009-04-28 12:46:13465
graf.710.5 KB POBIERZs.22009-04-28 12:46:59448
graf.405.5 KB POBIERZWykonawca wykluczony.2009-04-28 12:47:56496
graf.746.1 KB POBIERZStreszczenie oceny i porównanie złożonych ofert - Zad. I.2009-04-28 12:50:01394
graf.794.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i porównanie złożonych ofert- Zad. II.2009-04-28 12:52:12444
graf.948 KB POBIERZOgłoszenie o udzieleniu zamówienia BZP nr 136536-20092009-05-07 10:48:22403

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2009-03-18 12:31:09
Data ostatniej modyfikacji : 2009-03-18 12:31:09
Liczba wyświetleń : 2694



licznik odwiedzin: 5518304
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem